11 Kasım 2008 Salı

Bebek odası & Alışveriş!

Önceleri turuncu renkte çalışma odası olan odayı boyamak pek kolay olmadı. Açık mavi, turkuaz beklerken renk normal mavi olarak çıktı karşımıza. Ama olsun bu da güzel:) walltogether.com dan pembe duvar stickerları ısmarlamak niyetim. Yeni katalogları çıkacakmış 10 gün içinde. Yakışır di mi?











Bebek yatağı olarak Tatlının önerisi ile Kraftın çift kademeli park yatağını aldım. Hafif olması avantaj ayrıca istenirse beşikte oluyo. Önceleri minik bizimle olacak zaten. Sonra odasına taşırız yatağını.

Gelelim pusete. Beni en çok düşündüren konu pusetti. Çevremde gördüğüm için söylüyorum kimse memnun değil aldığı pusetten. Uzun uzun araştırmalar sonucunda Chicco Trio for me ya da Maclaren Tekno XLR alacaktım. Maclarenin pusetin kolay açılıp kapanması ve daha uzun süreli kullanabilirim düşüncesi ile Maclareni seçtim. Umarım memnun kalırız.

Sevgiler!









5 yorum:

yeliz dedi ki...

merhaba,
walltogether sitesini not aldım, odayı ayarlamaya başlayınca mutlaka inceleyeceğim. mavi güzel olmuş, normal karyola almayı neden düşünmediniz? Park yatakları uzun süre kullanabiliyorlar mı?

Ozlem dedi ki...

Merhaba Yeliz,
Park yatagı hafif ve tasinabilir olduğu için tercih ettim. Sonrasında oyun parkı da oluyor. Üst kademeyi zaten ilk 6 ay kullanabiliyorsun. Bebiş 2 yıl kullanır diyorlar. Bakalım:)

www.Kitubi.com dedi ki...

Puset işi biraz tarzla, yaşam şekli ile ilgili ama gerçekten % 100 memnun olduğum için yazayım dedim. Bizde Inglesina'nın ana kucağı ile takım olanı var. Almışsınız ama değiştirme imkanı olabilir hala, incelemediyseniz bir bakın isterseniz.

Ozlem dedi ki...

Merhaba Kitubi,
Inglesinayı hiç incelemedim ama oldukça hafif ve pratik gözüküyor.
Sevgiler!

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Parkyatak ne yazık ki kısa ömürlü oluyor kızım şu an 14 aylık belinden aşağıya en alt kademede sarkabiliyor, dolayısıyla kullanamıyoruz Kraft'ı, tatilde Chicco kullanmıştık daha derindi

Maclarenden çok memnunuz. Çok hafif ve kullanışlı hala keyifle kullanıyoruz. Güle güle kullanın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...