24 Kasım 2008 Pazartesi

8.aya girerken....

Bugün doktor kontrolümüze gittik güle oynaya.
Önce NST ye aldılar bizi. NST bebeğin kalp atışları, hareketlerini ve kasılmaları gösteren bir testmiş. Bir de düğme verdiler elime. Minik her hareket ettiğinde bas dediler. Önce pek sessiz utangaç takılan küçük hanım sonradan hareketlendi de hareketlendi. Bu arada sırt üstü yatmak oldukça zor gelmeye başladı. Hemşire de beni sola döndürdü. Öylece rahat ettik çok.

1,950 kiloymuş Minik. Bundan sonra balayı ayları bitmiş. Bu 3 hafta kritikmiş. Yorulmamak, kendimi yormamak lazımmış. Ayrıca kan testleri falanda yaptırdık.

Gelelim hastane olaylarına,
Hafta sonu T.J yani babamız azıcık yoğun olduğundan ancak cumartesi öğleden sonra çıkabildik. Önce Akay'a gittik. Sanırım ters bir zamanda gittik pek ilgilenen olmadı. Sonra Güven'e gittik ve orayı çok beğendik. Son olarak HRS'ye gittik ve orayı da ilgili ve alakalı bulduk. Gerçi Akay'ın odaları HRS'nin standart odasından büyük ama orda da çeşit çeşit oda seçenekleri var. Şu an itibari ile doktorumun anlaşması olduğu için Akay ve HRS arasından HRS diyoruz ama bakalım zaman ne gösterecek.

Gelelim doğum şekline,
bir aksilik çıkmazsa yani hem Miniğin duruşu normal olursa hem de ben aniden 'korkuyorum sezeryan' demezsem, epidüralle normal doğum düşünüyorum ama doktorum son ana kadar belli olmaz. Ne istediğine karar ver tabii ki normal ama son dakikada ani bir durum olursa sezeryan olur dedi.

Açıkçası şu aralar garip garip rüyalar görüyorum, erken doğum, doğum üzerine rüyalar. Eh ne de olsa geri sayım başladı ama umarım herşeyin hayırlısı olur. Doktora gidince rahatladım.

Gecelik vs olaylarına gelince,
o da bir daha ki postun konusu olsun!

3 yorum:

gezicini dedi ki...

oo zor zamanlar başlıyor. benden tavsiyeler : gerçekten ve cidden son aylarda dinlen, TV seyret, banyo yap( sıcak su değil aman! ) kitap oku, git dışarda restoran veya cafede otur, dergileri karıştır. uzun bir zaman bunları yapamayacaksın. evde yorulmadan etrafı düzenle, rafları, çekmeceleri düzenle mesela. veya hoşuna giden ne varsa onları yap. müzik dinlemek bebeğe de iyi gelir mesela..
hastane için Güven derim, ama diğer ikisini bilmiyorum ben.
bu arada sezaryen olmuş biri olarak mutlaka yanında uzun pamuklu gecelik olsun derim. en azından bir tane. bol iç çamaşırı da almalısın yanına. pijama ancak ilk günden sonra giyilebiliyor.
herşey geçer gider, güzel beklemeler dilerim...
kendine iyi bak...
sevgiler
gorki

Ozlem dedi ki...

Simdi gecelikte son durumlari yaziyordum gezicini. Yorumun beni cok mutlu etti:) Tavsiyelerine uyacagimdan emin olabilirsin!

Sevgiler!

yeliz dedi ki...

bebek kocaman olmuş, benim kontrolde henüz daha 900 gr ölçüldü, tam 4 haftada 1 kilo kadar alır mı emin değilim:)
bu arada gezicinine de tavsiyelerinden dolayı teşekkür ediyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...