11 Haziran 2012 Pazartesi

Ufak mutluluklar....

Bu sabah bir workshop a katılacaktım, 2 haftadır bekliyorum. Kanada da işyeri kuralları ve çalışma ile bilgilerin verildiği 3 ayda bir düzenlenen bir workshop. Niloş için bakıcı da ayarladılar. Sabah TJ ile dışarı cıkıp onu işe bıraktıktan sonra , Nil ile anne-kız Tim Hortons da kahvaltı keyfi yapmaya karar verdik. Oradan da workshop a gidecektim.

Sabah uyandım, Nil halsiz ve hafiften ateşli. TJ e söyledim. Birşeyi yok gibi dedi. Hazırlandım, TJ geldi, burnu akıyo, halsiz sanki dedi. Hafiften ateş de yükselmeye başlayınca,dışarı çıkmaktan vazgeçip evde kaldık.

Şimdi...

Madem evdeyiz bugünü temizlik günü ilan ettim ama önce kendime kahve hazırlayayım dedim.Niloşa ve kendime kahvaltı hazırladım. Derken daha önce alıp fazla keyif almadığım, ama neredeyse bitmek üzere olan  çikolatalı filitre kahveyi denemeye karar verdim.Bu kez her bardak için 1.5 tatlı kasığı kahve koydum ve resmen dışarıda içtiğim kahvelere benzer bir kahve ile karşılaştım.  Balkonda kahvemi içerken kendime geldim.

Ve Banu'nun o nefis Limonata tarifiyle gözgöze geldim. Ev yapımı limonata bana baharın gelişimi anımsatır. orta okul zamanı her bahar temizliğinde annem bize ev yapımı limonata yapardı. Temizlik ve limonata ne alaka demeyin, benim için çok anlamlı :) Kardeşim ile balkonda nefis limonatalarımızı içerdik. Yaz boyunca yapardı annem limonatadan fakat ilk yaptığı zaman hep bahar temizliğinde, ona işin arasında olurdu...


Akşama kendimi Mum ışığında platese vermeye karar verdim. Geçen hafta gitmek istediğim kadar gidemedim:(
Eve kapanan Niloş babası ile parkta oynarken ben sporumu yapmayı ve eve gelince limonatama votka ekleyip balkonda içmeyi hayal ettim...


ps: temizlik Nil hasta olduğu için yalan oldu, Banu'nun o nefis limonatasını Nil'im ile beraber yaptık. Spora gitme planım da suya düştü. Umarım aksama votka-limonata planımı gerçekleştirebilirim....
İşte benim ufak mutluluklarım....

2 yorum:

Servis dedi ki...

Kalite belgeleri adına bilgi paylaşımlarınız için teşekkür ederiz.

MeRaiL dedi ki...

Yalniz ben o kahve markasini hic mi hic begenmedim, hem kazik, hem tati yok Ozlem.. su zamana kadar en guzel ictigim havaii'den rail'in getirdigi kahvedi, ben genelde lavazza aliyorum adam gibi kahve makinesi alana kadar bu markaya gore daha uygun ve icilir.. ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...