8 Haziran 2012 Cuma

Spor, tuvalet eğitimi...

Haziran ayı ile kendimi spora verdim. Geçen cuma Niloşu da alarak üye olduğum spor merkezine gittik. Merkez dediğime bakmayın, küçük ama tıkış tepiş değil, samimi bir salon. Fitness, yoga, meditasyon, dans, çeşit çeşit program var. İnsan hangisine gideceğini şaşırıyor....

Zumbayı, Belly fit i ve Restorative Yogayı denemiştim. Geçen cuma Soul Food Yoga adında bir derse katıldım, yanımda Nil ile. Nil oradaki oyun odasında oyun ablası ile oynadı. Anne içi rahat spora girdi. Ama anne yanlış programa girmiş, acemilik işte. Tüm kızlar inanılmaz esnek ve ileri seviyede. Bir beginner Özlem :). Ama eğitmen inanılmaz ilgilendi ve kendime inanamadığım hareketleri yaptım. Terledim, çooook yoruldum ama mutluydum. Kafamın bir köşesine 'dersin adına kanıp derse katılma' yazdım :). Çıkışta Niloş ile TJ i aldık. Haftasonu yine tatlı bir koşuşturmaca ile geçti. Pazartesi  akşamı ise,  mum ışığında Pilates ve Yoga dersine katıldım. Beklediğimden güzel geçti, cuma günü yaşanan tecrübeden sonra daha dikkatliydim ama verimli geçti diyebilirim. Salı bellyfit e gittik Nil ile. Nil oyun odasına, anne spora.Bir de boğazıma hakim olabilsem daha çok aşama kaydediceğim, orası kesin..:)

Bugün ise haftasonu yoğunluğu sardı bizim evi. Biraz sonra çorap avına çıkıyorum. Evde bir çift çorap bulmak mümkün değil, hepsi ayrı telden çalıyor.

Hava son 1 haftadır yağmurlu. Ama bugün yağmur vs demiycez atıcaz kendimizi dışarı. Akşama ise acılı bir hint yemeği yiycez arkadaşlarla. Sabırsızlıkla bekliyorum...

Dün Niloşun çocuk doktoru kontrolü vardı.Nil in doktoru inanılmaz iyi bir doktor. Onun sayesinde ve kendi çabamız ile aşama kaydettik. Ama ne yazık ki başka bir eyalete taşınacak. Üzülmedim desem yalan olur.

 Bu aralar tuvalet eğitimine göz kırpıyoruz, başlamak ve bitirmek istiyoruz. Acaba ilacı kesmelimiyiz soruma doktor hayır dedi. İlacı ekim hatta kasıma kadar kullanmaya devam. Tuvalet eğitimine başlarken ilacı kesersek ve Nil yine zor kaka yaparsa bu durumda başladığımız noktaya gelebileceğimizi, tüm emeklerin boşa gideceğinden bahsetti doktorumuz. Bir bina inşa ettik ve çatıya ulaşmak üzereyiz. Ve binanın yıkılmasını hiç birimiz istemeyiz.

İlacı içince, ne zaman yapacağı belli olmuyor, ani ve tazzikle kaka yapıyor Nil. Bu durumda külot giydirmemizi, pislik her halükarda olacağını ama en azından birazını tutacağını söyledi. Dışarı çıkarken ise duruma bağlı olarak bez ya da pull up ya da zamanla külot...

Hadi bana şans dileyin, uygun bir zamanda hafta başı-ortası gibi denemelere başlayacağız...

3 yorum:

Çileksuyu Sibel dedi ki...

Bol sans..Ve hayranim..ben spor yapmayali cok oldu,oyle kiziyorum ki kendime ama o eski sevkim kalmadi nedense.Bogazini da cok kesme cunku spor yapiyorsun,abartmadiktan sonra kilo almazsin,incelirsin.En azindan benim icin oyleydi canim..Kolay gelsin,sevgiler

Ozlem dedi ki...

Tesekkurler canım. Tatlıya dayanamıyorum, yemek yemekten cok keyif alıyorum :) umarım dediğin gibi olur:) sevgiler cnm

keyf_i sibel dedi ki...

bol şans,ikinizde hazırsınızdır umarım.2 sefer sil baştan yaptık biz.spor olayı aynıymış,gidemiyorum bende.çünkü babamız kuzuyla yalnız kalmak istemiyor,ve bırakacağımız babane tatilde.tabi benim göbekte yerinde duruyor haliyle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...