10 Ekim 2008 Cuma

6.ay

Çarşamba günü 6.ay kontrolümüz vardı. Şu an itibari ile 600 gramsın miniğim.
5.ay kontrolümüzde kordonunla oynuyordun. Bu kez ise pek bir utangaçtın. Ellerinle yüzünü kapattın durdun.
Dayında geldi bizimle. Büyülendi adeta:)

Gelelim hamilelik durumlarına
Reflü tam gaz devam. Doktor bir şurup verdi, istersen şişeyi iç bir şey olmaz dedi. Ama o da felaket bir şey. Evde sürekli yanımda taşıyorum o şişeyi. Boğaz kültürü de yaptırdım. Havalar soğuk, felaket bir öksürük, boğaz ağrısı! Hoşgeldin kış:)

Devamı yarın....

2 yorum:

Yesim dedi ki...

Merhaba Özlem, iyi ki de yazmışım son yazımı böylece güzel blogunla tanıştım :) Rahat ve sağlıklı bir hamilelik geçirip minik kızını sağlıkla kucağına alırsın inşallah.
Sevgiler,

Ozlem dedi ki...

Blogger engeline takıldım cevap yazamadım:) Ben de senin güzel haberlerini bekliyorum merakla!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...