1 Eylül 2011 Perşembe

Birileri kilo mu almış ne????

O birilerinin Niloş değil de BEN olduğumu bilmem söylememe gerek var mı?

O kadar uğraş kilo vermek için, sonra da abur cubur cennetinin içine düş!
Hoş sabahları Niloşdan gizli bir nutella yiyişim var ki, evlere şenlik!

Neyse ki apartmanın spor salonu var. Spor salonu dediğim, koşu bandı, bisiklet ve bir dolu aletin olduğu bir oda.

Geçen hafta perşembe üye de oldum. Aylık 10 dolar-ilk ay ücretsiz-
Fırsatı değerdendirmemek delilik değil de ne!

Ama Nil beni gün içinde TJ gelene kadar çoook yoruyor. Resmen canım çıkıyor.

Şu sınavdan sağsalim geçsem, hersabah 7.30-8.20 arası yapıcam sporumu. Sonra TJ işe, Özlem hafif kahvaltı, dışarda yürüyüş...

neyse, çok kötü durumda değilim zar-zor sığıyorum ama
önlemi de erkenden almak lazım değil mi?

2 yorum:

Gulcin dedi ki...

hep o nutella yuzunden hep! yazmistim bir vakit biri beni durdursun diye bloga. ne oldu durdum mu nerdeee durduramiyorum kendimi durdumak da istemiyorum. ne yaptin Ozlem bak simdi mutfaga dogru yol aliyorum :)

Ozlem dedi ki...

Evet yaö durdururum ben seni arkadaşım :) ama beni kim durduracak :)Her gramın, kilonun suçlusu NUTELLA! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...