2 Ekim 2012 Salı

10 Koca ayak ve prens'in burnu

Geçtiğimiz hafta kütüphanede prenses konulu kitaplar okundu. NiL'im pek sevindi, dikkat ile dinledi. Onun kadar ilgi ile dinleyen Özlem de vardı tabii:)  Kitaplardan biri vardı ki, bence klasik olacak kadar güzel.... Kitabı okuyan kişiden rica ettim, cumartesi sabahı kitapları bana verdi.

İşte kitaplardan bir tanesi ve benim en beğendiğim prenses masalı. 10 koca ayak parmağı ve Prens'in burnu... Yazarı Nancy Gow, çizeri Stephen Costanza. Konusunu da yazalım. 
Bir zamanlar ülkelerin birinde çok güzel bir prenses  varmış. Tek kusuru kocaman ayaklarıymış. Ve başka bir ülkede ise bir prens, dünya iyisi, komik sevecen, tek kusuru kocaman burnu... Sonu sizi şaşırtmayan, klasik mutlu son. Ama ben şu dizelere takıldım....

I am what I am and that's all right with me.
I don't have to be different, I just have to be.
I don't want to be somebody else. No sir-ree!
I am what I am and that's all right with me.
Çevirisini de yazmalı. Bu dizeler her yaştan insana hayat dersi olmalı....

5 yorum:

özlem dedi ki...

çok güzelmiş ben de çok beğendim. Nil'ime ben de okurum inşallah biraz daha büyüyünce:)

Ozlem dedi ki...

Adaşım:) Kesinlikle tavsiye ederim

Ozlem dedi ki...

Adaşım:) Kesinlikle tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

Sesin solugun cikmiyor.. Umarim hersey yolundadir.
Safiye

Oglak Kizlari dedi ki...

Bayıldım. kızıma hep söylerim hayat felsefesi olarak

Heyt Dalyan a da bir kütüphane olsa.
Neyse benim yaşlanmamı ve gezemeyecek hale gelmemi bekleyecekler artık.

Hevesli anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...