29 Eylül 2011 Perşembe

Her evin bir sesi, nefes alışı vardır. İlk zamanlar çıt çıkınca uyuyamazken, şimdi kanıksıyor, alışıyor, yaşıyorum bir şekilde.

hayat bir şekilde devam ediyor...

26 Eylül 2011 Pazartesi

Haftasonu, keşke...

Haftasonu hiçbir şey yapamadık. Hiçbirşey derken gardırop, komodin, eşya yerleştirme anlamında. Cuma günü batı yakasındaki Asya restoranına gitmek üzere yola çıkmışken arabadan dumanlar çıktı. Neyse radyatör sızıntı mı yapıyor ne. İdareten aldığımız araba böyle sorunlar çıkartabiliyor.

Napalım, bizim tarafta başka bir yere gittik. Deniz ürünleri böreği benden 10 aldı. Makarna, extra sos gelince beni benden aldı. Nil arabada sızdığı için dışarda bir masada arabanın yanında oturduk. Cumartesi klasik market alışverisi, yürüyüş ve yorgunluk ile geçti. Yine bişi anlamadık.


Pazar günü, TJ'in işyerinden arkadaşına-kendisi ve eşi Türk- davetliydik çaya. 3 çift daha geldi. Böylece burada yani yaşadığımız yerde köftelik bulgur, baklava yufkası (börek yapmak için) hatta ve hatta kaymak bile bulunabileceğini öğrenmiş oldum. Vancouverda bir türk market varmış.Onu da öğrendim.  Eve gelirgelmez netten pastırma -sucuklara bakınca gözüm döndü.

Velhasıl, buluşma iyi geldi, hepsi tatlı insanlar.Anladığım kadarıyla yoğun oldukları için arada bir buluşuyorlar.

  Niloş ,biri kendinden 4 yaş büyük diğeri 1 yaş küçük, 2 arkadaş edindi, sevindi bebeğim...

Ben mi? İnsan hasreti yaşıyorum resmen burda.

Dün gece Niloş sancılandı, kakamız vardı, uyumadık ikimizde. zor bir geceydi... Neyse haftasonu böyle geçti.
Keşke... Bu hafta şu yazılı sınava girecek cesareti bulsam ve sınavdan geçsem, ne güzel olur....

23 Eylül 2011 Cuma

yaşıyorum...

moraller bozuldu biraz. hala tam kendime geldim diyemem. Sınava tekrar girecek cesareti bulamadım hala kendimde ama hayat devam ediyor...

geçen zaman içinde neler yapmışım bi bakalım...

arkadaşımızın teknesi ile açıldık. Nil Eva ablası ile teknede oynadı. Suya girmek istemedi ama teknenin arkasına bağlanan havuz gibi şeye girmek istedi. ama ıslanmadan.:)

Geçen cmtsi TJ Doğum günü kutlamaları yapıldı.Tekneyle açıldığımız arkadaşların evine davetliydik. Doğum günü pastası dilimlenmiş cheese cake ti ama mum koymayı unutmuşuz, iyi ki doğdun şarkısını söyledik gerçi :) güzeldi herşey. İyi ki doğdun tekrar Kocim...

hava burada kısmen soğudu. niloşla kıyafet savaşları tam gaz devam ediyor ne yazık ki.

Recliner koltuklarımız sonunda geldi. Burada beyaz koltuk çok tercih edilmediği için beyaz koltuk çok yok Herkesin en az 2 çocuğu ve ev hayvanı olduğu için genelde kahverengi koltuk yüzleri. Beyaz olmadı ama bej oldu koltuklarım. Türkiyedeki koltuklarım gibi şık değil ama çoooook rahat.

Onun dışında hala yerleşemedim. Ama haftasonu gardoplar kurulacak. Ikeadan aldığımız komodinimde:)Bugün birazdan kışlıkları çıkarma, valizleri boşaltma işlemlerine başlanacak...
bugün cuma, akşama dışarda yemek, yarın alışveriş, pazar günü ise yeni bir arkadaşla tanışma....

daha sık yazacağım söz...

8 Eylül 2011 Perşembe

ehliyet mi o da ne?

anca ruyamda gorururum herhalde...
yine kaldim...
bi sure test-kitap-soru
almayayim....

7 Eylül 2011 Çarşamba

%76

%76 ile sinavdan çaktım!

Aferin bana!!!!!!!!!!!!!!

6 Eylül 2011 Salı

Yarın ehliyet sınavı...


Yarın giriyorum ehliyet sınavına.Bizim icin sabah 8, TR saatiyle aksam 6 da!
Tek seferde geçerim İNŞALLAH...

Bu kez KOLAY OLSUN herşey...

Geçersem Dünya için küçük, benim için BÜYÜK bir ADIM olacak.

TJ rahat edecek, ben ÖZGÜRLÜĞÜME kavuşucam...

Herkes mutlu olacak!

5 Eylül 2011 Pazartesi

Haftasonu /evlilik yıldönümü / ehliyet sınavı...

Merhaba!
Yazalım, unutmayalım, kaydedelim...

Cuma günü Niloşla hercuma yaptığımız gibi evin önünden atladık otobüse, downtowna indik. Dowtown dediğim yer aslında çook uzak değil. TJ işe bisikletle 20 dakikada gidiyor mesela...

Sonra daha önce türk pamuğu yazan bir dükkan görmüştük. Oraya girdik. Adam Türk çıktı, buraya ilk gelenlerdenmiş, eşi uzak doğulu. Kızı büyük, ama Türkçe bilmiyormuş falan...

Burada zaten erkekler Türk, eşler yabancı. Ama bizim gibi birkaç aile varmış. Ah bulsam şöyle gönlüme göre bir kaç arkadaş... Ahhh...

Oradan TJ in bi arkadaşına gittik. Kızı Nil den 9 yaş büyük ama bizimki unutmamış abla demeye başladı hemen kıza:) Peşinde dolandı durdu...
Eva ablasıda Niloşa bayıldı...

oradan yemeğe gittik ve bir rekora imza attık.Eve 11 gibi geldik. İnanılmazdı...Nil Eva ablanın hatırına dayandı resmen...Normalde olsa kalmazdık ama ayıp olur diye birşey diyemedim. Bir daha yapmamız zor, biz yorulduk, Nil perisan oldu ama çok eğlendi...

ertesi sabah 6 da ayaktaydık...

cumartesi TJ ile evlilik yıldönümümüzdü. 6 yıl bitti..Dün gibi...

TJ özenle süper bir yer seçti ama bir önceki geceden yorgun, uykusuz,huysuz Nil saat 6 gibi uykuya yenik düştü. Olan bizim yemeğe oldu...

Pazar kahvaltıya gidelim dedik. Niloş seçtiğimiz yere bayıldı, ayrılmak istemedi...

Bugün ise Labour Day, TJ bir kaç saatliğine dışarı çıktı. Biz evde kuduruyoruz.

Bu hafta ehliyet sınavına giricem. Geçmeyi ÇOOOK istiyorum.

Azıcık stress var..
bir geçsem...

Sevgiler...

1 Eylül 2011 Perşembe

Birileri kilo mu almış ne????

O birilerinin Niloş değil de BEN olduğumu bilmem söylememe gerek var mı?

O kadar uğraş kilo vermek için, sonra da abur cubur cennetinin içine düş!
Hoş sabahları Niloşdan gizli bir nutella yiyişim var ki, evlere şenlik!

Neyse ki apartmanın spor salonu var. Spor salonu dediğim, koşu bandı, bisiklet ve bir dolu aletin olduğu bir oda.

Geçen hafta perşembe üye de oldum. Aylık 10 dolar-ilk ay ücretsiz-
Fırsatı değerdendirmemek delilik değil de ne!

Ama Nil beni gün içinde TJ gelene kadar çoook yoruyor. Resmen canım çıkıyor.

Şu sınavdan sağsalim geçsem, hersabah 7.30-8.20 arası yapıcam sporumu. Sonra TJ işe, Özlem hafif kahvaltı, dışarda yürüyüş...

neyse, çok kötü durumda değilim zar-zor sığıyorum ama
önlemi de erkenden almak lazım değil mi?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...