5 Şubat 2010 Cuma

Miniğim sen var ya sen...

Bugün sabah telefondayım. Bizimki salonda. Birkaç dakikalığına mutfağa gittim geldim, 3 dakika olmadı. Bir baktım klipsi kapalı çanta açılmış, içindekiler yerde. Aaa o da ne, göz kalemimden- çantada benim olan tek şey- yarım bıyık yapılmış, eller, üstü-başı siyah çizikler içinde:)

Tam 3 dakika!

Ama o anda şaşkınlıktan foto çekmeyi unuttum:( Neyse bir dahakine artık....

Annenin Notu:

Miniğim Sen Var Ya Sen...

Büyüyorsun,
Keşfediyorsun,
Hergün daha da tatlı oluyorsun:)

3 yorum:

fazi dedi ki...

geçen gün ipekte un kavanozunu keşfetti ve sonrası beyaz bir ipek oldu:) çok tatlı oluyorlar gerçekten :)

Ozlem dedi ki...

Tatlılar valla, bizimki evdd emekleyerek 4 dönüyor:)

é ℓ ℓ a dedi ki...

ne guzel ya :) anne olasim geldi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...