15 Şubat 2010 Pazartesi

Çıldırmak ya da çıldırmamak....


Eloşumun annesi Hayat'ım beni mimlemiş, TJ'i çıldırma yöntemlerimi sormuş...
Hemen cevaplayalım:)

1-Dışarı çıkıcaz, 'Hazırım, hadi çıkalım!' dedikten sonra genelde wc yaparım:). Önce TJ çıldırır. Sonra 'Ben asansöre biniyorum' der. Çıldırma sırarı ben de:)- TJ aşağı inecek, Özlem 2 saat asansör bekleyecek, ne olur 2 dakika beklesen TJ?-

2-Akşamları uyumadan TJ bana su getirir misin canım? derim . Genelde bunu söylerken antre çivarında olurum. Mutfağa o kadar yakınsın neden sen almıyorsun? Çıldırma sırası bende, 'Olsun getirsen ne olur?'

3-Buzluk neden ağzına kadar dolu? Evet bu konuda TJ'e hak vermeye başladım, özellikle hamilelik döneminden sonra. Beklemiş ya da buzluğun kendine has o kokusu sinmiş hiç birşey yiyemiyorum:).Ama yine de buzluk ağzına kadar dolu:)

4- Dizi, film izlerken yorum yapmak ya da konuşmak. Ne yapayım, söylemeyince içimde kalıyor. İlla ki yorum yapıcam. Gerçi bu konuda artık daha anlayışlı TJ:)

5-Bilgisayarı kapatmayı unuturum genelde, her saniye gidip geldiğim için işime de gelmiyor değil.O da her seferinde kapatır. Alın size başka bir çıldırtma yöntemi daha!Bir de akşamları kapatmayı unutmasam iyi olacak aslında.:)

Asortik Krep,Kızımın tatlı adaşı Defne Nil ve Canım Ada-Birinci Tekir Şahıs:)merakla bekliyorum cevaplarınızı:)

Mimlendiniz....

3 yorum:

gezicini dedi ki...

nerdesin? senden haber alamıyor ve sana ulaşamıyorum, meraktayım.
let me know please.
gorki

Ozlem dedi ki...

:) Çok özledim ben seni....

Asortik Krep dedi ki...

Sadece 7 (yazıyla da yedi) madde mi yani..? :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...