3 Ağustos 2009 Pazartesi

Postacı geldiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

15 Temmuzda Milupa'dan bir mail aldım. Blogumu takip ettiklerini anlatan, Nil'in de adının geçtiği özenle yazılmiş bir e-mail. Tam o sırada anneevine yolculuk hazırlıkları olunca, dedim ki yazlığa yollayın. Cuma günü de beklenen paket gelmeyince, kaybolmuş olmasın Miniğimin mamaları diyerek bir e-mail daha attım ve maili attıktan 2 saat sonra güneyin güzide illerinden birine kocaman nefis bir sepet içinde mamalar geldi.

Önce organik meyve sularını denedik, Nil bayıldı. Bu aralar tadımız çok yok, dişimiz çıkmadı ve çıkacak gibi de gözükmüyor, daha önce beyazlaşan kısımlar aniden kayboldu, tadımız olmadığı gibi iştahımız da yok. Dün kayısı-muzlu meyve püresini afiyetle yedik.

Sabah kahvaltı maması 8 tahıllı ballıyı bugün yarın deniycez.
En merak ettiğim şeyse Bebek Maması ile Devam sütü arasındaki fark.

Daha önce, Nil minicik çok gazlı bir bebek iken, denemediğimiz mama kalmadı. Milupa Nil'in yediği tek mama hala.

Keşke başka firmalarda böyle güzel jestler yapsa. Bebek bezi de ayrı bir konu mesela. Bebeğin rahat edeceği bezi bulanada kadar onu denedik, bunu denedik. Şimdi Huggies kullanıyoruz ve memnunuz.

Ben kendi adıma blog arkadaşlarımın tecrübelerinden çok faydalanıyorum, pusetten ana kucağına, park yatağa bir çok eşyayı blog arkadaşlarımın tavsiyesi ile aldım. Memnun kalmadığım da olmadı.

Yazmalı, paylaşmalı! İyi ki varsınız blog dostları!

4 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

İyiki sende varsın Özlemcim , senin tecrübelerinde bizler için pek faydalı . Huggiese bizde bayılıyoruz artık

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

benim hamile kursum olduğu için firmalarla görüşüyorum. huggiese email atarsanız numune gönderiyor.

yeğenim için de huggiesin mayo yerine kullanılan bezinden kullanıyoruz. gerçekten çok güzel...

yeliz dedi ki...

aa ne güzel... bu milupa herkesleri takipte galiba, çok başarılı bence

Canfeza dedi ki...

Milupaya bende hamileyken üye olmuştum sepetle olmasada 4. aymızda bize de bir numune paketi yollamışlardı. Yine herobaby de bir sürü paket ve kavanoz mama yollayan firmalardan biri sadece sitesine üye olmanız yeterli.

Ancak biz bu gelen mamaların hiç birini yiyemedik. Kızım sadece yemek tarzı şeyler istiyor, mama istemiyoruz :)) bizde hepsini komşu bebişe yolladık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...