30 Ağustos 2009 Pazar

Pazar sabahı Özgür Anne'den Mim:)

Sabah Sabah Nil ile geldik salona, açtım herzamanki gibi blogumu,baktım son güncellenen bloglara.Önce Tekir ve Ada'yı ziyaret, ordan Özgür ne yazmış ne yazmış...

Sabahtan açılırım dedim, hazır Nil de yanımda:)

A:Anne
B:Baba
C:Can, Canım benim, herşeyim Nil:)
Ç:Çıngırak-Bayılıyoruz oynamaya
D:Diş-gündemimizde olan madde:)-
E:Ev-Home Sweet Home-, alternatif epidural anestezi
F:Fıstık- TJ'in Nil'i sevme şekli
G:Gaz- Hala çekiyoruz, mylicon yanımzda
H:Hamilelik, geçen yaz hamileydim, bu yıl Nil var rüya gibi...
I:Ikınma
İ:İkili test
K: Kaka- başlarda yapamıyordu Minik, çok zorlandık şimdi rahatladık-
L:Love, alternatif
Larespark Otel, beraber ilk tatil-harikaydı-
M:Mama, alternatif
Mylicon gaz ilacı
N:Nam nam nam , Nil'e nam nam nam diyince ağzımız kocaman açılıyor, alternatif, Normal doğum-olsa nasıl olurdu?-
O:Oyuncak, evde halının üzerinde, renk renk:)
Ö:Özlem= Anne,anne olduktan sonra sıkça yaşanan duygu her an her saniye
P:Puset. Dışarı çıkmamıza yardımcı, hele dışarda uyursa, benden mutlusu yok:)
R:Reflü, hamileliğim boyunca birşey yiyemememe neden olan şey.
S:Selin, Nil olmasaydı Selin olacaktı:)bir de alternatif
Sezeryan, son dakikada yaşanan şok
Ş:Şans-Şanslı bir bebek olsun bizim Minikler
T:TJ=Baba, alternatif
Tracy teyze :)
U:Ultrason, her ay miniği yeniden görme heycanı.
Ü:Üç kişi= Ben+Nil+TJ
V:Vakit: Kıymetli olan şey, Nil ile vakit geçirmek, hızla akıp gidiyor zaman...
Y:Yatak, bayılıyorum sabahları Nil'i yatağa alıp, keyif yapmaya...
Z:Zevk almak, her andan...

Gerçekten çok keyifli, ilk aklıma gelenleri yazmaya çalıştım. Bende Kiraz Sevdası'nı mimleyeyim, Kirazcım, Mim:)

1 yorum:

Ozgur dedi ki...

heheheh, super olmus. ben de gece gece gorunce yazdim. Tesekkurler Can'in guncesi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...