26 Ağustos 2009 Çarşamba

Mama Sandalyesi???

Itiraf etmezsem olmaz. Araştırmacı bir anneyim. İyice incelemeli ve öyle karar vermeliyim...

Geçen yıl pusete agustos -hatta temmuz- itibari ile bakınmaya başlamıştım mesela. Yoğurt makinası mı günlerce inceledim, okudum,öyle aldım.EV tipi ana kucağı mı? Tabii ki aylar öncesinde bakındım...

Şanslıyım ki kullanamadığımız ya da aldığımıza pişman olduğumuz bir ürün çıkmadı şu ana kadar...

Gel gör ki mama sandalyesi başka bir konu. Bugün aldım Nil'i gittik Mothercare'a. Bizim kız uyuyo bu arada. Ordan Joker. Ama aslında belli nerden alacağım. Özelcan Bebe. Çok ilgililer, sıcaklar ama asla satıcaz diye ısrar etmiyorlar. Her türlü bilgiyi veriyorlar, indirim de yapıyorlar.

Bu gezmeler sonucunda iki temel şey istediğime karar verdim.
1.si asansör yani yükseklik ayarı. Şu anda Miniğim kendi kendine yiyemiyor malum. Belim de pek sağlam değil...

2.si ise hafif olması ve az yer kaplaması...

Özelcan da bunu önerdiler
http://ozelcan.com.tr/anne-bebek/1051-Jenny-Luks-Mama-Sandalyesi.aspx

fiyatı da biraz daha düşürdüler.

Bense bunu beğendim
http://www.joker.com.tr/urun.aspx?stkID=12023
Miniğim ikisine de oturdu. Chicco daha geniş.
Kraftın ise yatağını aldık ve şikayetimiz var diyemem.

Off kararsız kaldım,
ne dersiniz dostlar?

Yorumlarınızı bekliyorum

7 yorum:

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

merhabalar,
teğenime yeni chicodan mama sandalyesi naldık. bence alacağınız mama sandeyenizde sandalyenin hem önde hem de arkada tekerleği olması. Bizimkinin sadece önünde var. aynı markanın geçen senek,i ürününde heriki tarafta da tekerlek var. kullanım açısından bu çok önemli, bebeğiniz içindeyken kendinize doğru hareket ettirmek için...
İrem bebeğe de bakmanızı tavsiye ederim. biz chicodan aldığımız mama sandalyesi 280 tl iken orada 200tl dedi.pazarlık yapsak 180 falana inerdi. internet sitesi de var. eminönü, bostancı, pendik ..gibi bir sürü mağazası var.

sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

Özlem joker linki bozuk cıktıgı için göremedim digerini ama kraft özellikleri acısından bizim aldıgımız baby crespoya cok benziyor . Bence fiyatıda uygun , alabilirsin onu .Ben benimkinden memnunum . Koltugun geriye yatması iyi bir özellik. Boyunun ayarlanmasıda öyle ve tepsinin cıkması . Yalnız bu saatten sonra geniş koltuklu bir model almanın faydası var bence.

Tekir dedi ki...

Özlem,
biz chicco polly magic aldık ve çok memnunuz. tabii bunda aynı zamanda ana kucağı olmasının da katkısı büyük. tavsiye ederim.

anne yazar dedi ki...

Ben de chicco nun ön ve arka tekerleğinin olmamasını kullanışsız buluyorum Peg perego ürünlerini seviyorum ben onların da her modeli joker de var. Jane de iyi gibi geliyor karar sizin:) Peki yoğurt makinasında neye karar kılmıştınız? Normal şartlarda yoğurt yapabiliyorken bu makine gerekli mi gereksiz mi bir türlü karar veremedim fikriniz nedir acaba?

Tuğçe dedi ki...

Özlem merhaba,
İlk yazdığın modeli hiç görmedim ama biz Chicco Poly Magic aldık ve çok memnunuz. Uzun süreli kullanılacak bir ürün, haklısın araştırmakta, sanırım hepimiz böyleyiz...En azından ben de böyleyim...Muhakkak araştırırım.Bence GG dan ya da benzeri büyük alışveriş sitelerinden aratıp kullanıcı yorumlarına da göz at.
Chicco Poly Magic ana kucağı olarak da kullanılabiliyor, ama dahası tepsi çift, çıkabiliyor, 3 farklı pozisyonda oturak geri yatabiliyor, boyda aynı şekilde çeşitli seviyelerde ayarlanıyor.Ve en güzeli kullanmadığın zaman oldukça küçülüyor,arkadaki sepeti dahil dümdüz oluyor...(
(blogumda linkleri var)
Tekerlek meselesine gelince bize servis veren çalışan ön ve arkada tekerlek olmasının - özellikle bebekler daha büyüdüklerinde - denge problemi yaratıp çocukların düşebildiğini bu yüzden Chicco'nun artık sadece arkada tekerlek kullandığını anlatmıştı.Hani laz fıkrasında var ya adam sandalyesini yanaştıracağına masayı çekiyor, o hesap sandalyeyi kendimize çekeceğimize, kendimiz oturduğumuz tabure herneyse onu mama sandalyesine yaklaştırırsak sorun halloluyor :)
En güzeli bir daha gezip içine en sinende karar vermen...Anneler bilir :)

Ozlem dedi ki...

Merhaba Esra, yorumun için çok teşekkürler sanırım Chicco alıcam:) Bende 180 e çekebilmeyi umuyorum.

Kuzucum, bana d ageniş olması artı gibi geldi.

Tekircim, onu incelemedim dur bugün bir de ona bakayım...

Tuğçecim sana mail attım:)

Anne yazar merhaba, ben yoğurt yapmayi hiç ama hiç bilmiyordum. Aldığım makina Severin yoğurt makinası, çok basit bir makina. İçine sütü soğuk olarak koyuyorum,mayalıyorum ve 10 saat sonra yoğurdum hazır. Arzum um saatli falan, daha detaylı. Sen zaten yapabiliyorsan yoğurt sorun yok aslında. O tutturma dönemini kısa sürede atlattık sadece:)

Teşekkürler Dostlar,
Sevgiler!

irmak-yagmur dedi ki...

Merhabalar. Biz de chicco polly magic aldık şubat ayında, o zaman minik oğlum 2 aylıktı. Oturabilene kadar anakucağı olarak kullanılması inanılmaz hoşumuza gitti. Artık 8 aylığız, 1 yaşından sonra da sırttaki bir katman çıkacak, daha da genişleyecek. Biz inanılmaz memnun kaldık. Butonları falan Chicco Polly'den çok daha kolay kullanılıyor. Mekanizma harika.

Önlerde tekerlek olmamasına gelince, Avrupa güvenlik standartları gereği mama sandalyelerinde önlerin sabit olması gerekiyormuş. Tabi bu standarta uymayan markalar vardır. Bu standarttan sonra büyük markalar önlerdeki tekerlekleri iptal etmişler. Jane markanın kataloğunda okumuştum bunu.

Sevgiler...

Ayşegül Tikenbatar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...