27 Ağustos 2009 Perşembe

Mama Sandalyemiz Chicco Polly Çift Kılıflı



Öncelikle yorum bırakan bırakmayan herkese teşekkürler:)

Mama sandalyemizi aldık ve denedik.

Tuğçe, Yeliz,Tekir, Cihan ve Esra'nın da tecrübelerinden faydalanarak Chicco Polly Çift Kılıflıyı almaya karar verdim.

Chicco PollY Magic'i hiç düşünmedim çünkü Nil artık büyüdü :)
Onun üzerine Chicco'nun Polly'i iyice incelemeye aldım.

Benim için kemer olayı çok önemli,malum bizim Minikler pek hareketli. Kemer kısmının kaliteli oluşu, küçülünce az yer kaplıyor oluşu ve yüksekliğinin ayarlanabiliyor oluşu ve en önemlisi blogger dostlarının tecrübeleri ile bu modele karar verdim.

Özelcan biraz daha indirim yaptı.

Gelirgelmez pür heves kurduk. Nil oturur oturmaz ağlamaya başladı. Sonra havuç,patates ve bezelye karışımından oluşan ezilmiş sebzeleri yedirme çabaları.

Mama sandalyesinde mama yedirmek kesinlikle daha rahatmış hem bebek için hem de bizler için. Alışma sürecindeyiz,daha ilk gün fazla oturmaya hevesli değiliz ama en azından direk reddetmedi Minik.

Teşekkürler Dostlar!

6 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Hayırlısı olsun!
Güle güle kullansın...

kuzunun annesi dedi ki...

Güle güle kullanın , güzelmiş

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

güle güle kullanın, bizim kuzeyinkinin aynı. kuzeycim çok iştahlıdır. inşallah sizin bebişte onun gibi olur...
sevgiler

ezginin annesi dedi ki...

Aaa aynı bizimkinden. Biz memnunuz. Güle güle kullanın.

Ozlem dedi ki...

Tesekkürler Dostlar!

yeliz dedi ki...

hayırlı olsun tekrardan, mutlu mamalar yesin nil:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...